Facebook kaže da političari ne moraju slijediti uobičajene smjernice za objavljivanje postova, osim ukoliko ne prikazuju marketinški oglas.
Pixabay
Najveća društvena mreža danas je pojasnila pravila o sadržaju koji objavljuju političari rekavši da “nije uloga Facebooka da interveniše kada političari govore”.
Iz Facebooka dodaju kako se još uvijek mogu ukloniti postovi političara čiji sadržaj može dovesti do stvarnog nasilja i štete.
Sličnu politiku ima i Twitter, a temelji se na prethodnim pravilima Facebooka o vijestima i provjeri činjenica. Međutim, Facebook naglašava da želi ostati dalje od političkih sporova, naročito pred predsjedničke izbore u SAD-u 2020. godine.
Ako neko nešto izjavi ili podijeli post koji krši naše standarde u nekoj zajednici, i dalje ćemo ga zadržati na našoj platformi ako vjerujemo da je od javnog interesa da se vidi taj post. Od sada ćemo govor političara tretirati kao sadržaj koji je informativan i koji bi, prema pravilu, trebalo da se vidi i čuje – rekao je Nick Clegg, vođa komunikacije na Facebooku i bivši potpredsjednik Velike Britanije.
Postoje dvije iznimke u ovom slučaju. Plaćene reklame i dalje moraju slijediti smjernice Facebooka, a govor koji podstiče na nasilje nije prihvatljiv ni u kojem slučaju.
Međutim, reći da nešto može dovesti do nasilja prilično je nejasno, a Clegg u svom govoru nije definisao političare. Na temelju ovog opisa Facebook bi mogao odabrati uklanjanje samo direktnih prijetnji prema određenoj osobi te zaštititi bilo koga ko se izjasni kao politički kandidat na bilo kojem nivou vlasti.
Clegg je istakao kako smo svi na Facebooku prvaci slobodnog govora i branimo ga uprkos pokušajima drugih da ga ograniče.
Kako kaže, cenzura ili gušenje političkog diskursa bilo bi u suprotnosti s onim što je ustvari Facebook.
izvor:hayat.ba
0 Primjedbe